♔tehera gomez♔

Wednesday, March 28, 2012

LIKE THIS DRAMA DAMN MUCH ♥

Views
PEACE NO WAR 

Korang ade tengok x cite ARIANA MIKHAIL??? best kan???sweet sgt.tambah2 lagi time sharnaz ngn nora tu an?? CAIR GUE BEB dengar kata2 die tu..huhuuh


bagi yang xtahu meh TAA story skit sal sinopsisnye..

Drama Ariana Mikhail bermula di Paris,France dimana Mikhail telah tamat pengajiannya di Universiti Kingston,London pergi bercuti ke Paris dengan sahabat karibnya Jamil yang merupakan senior Mikhail di universiti,hubungan mereka rapat seperti abang dan adik.





Dalam percutian itu,Mikhail berniat hendak mencari teman wanita Peranchis kononnya. Tetapi adalah disebaliknya telah bertemu dengan Ariana juga singgah bercuti ke Paris dariAmerika Syarikat sebelum pulang ke Malaysia. Ariana yang lulusan hiasan dalaman bercuti bersendirian kerana ingin mencari pengalaman dengan dunia hiasan di Eropah. 





Dalam pertemuan itu berlaku disebuah cafe di bandar Paris, Apabila Ariana membantu Mikhail daripada di marahi yang cuba mengorat wanita Peranchis dengan mengaku Mikhail teman lelakinya. disebabkan Mikhail tidak memahami bahasa ’Peranchis’. Mikhail marah dengan tindakan Ariana yang melepaskan peluangnya tetapi Ariana menjelaskan pada Jamil yang kebetulan ke tandas akan perbuatan Mikhail mengusik wanita peranchis yang telah mempunyai teman lelaki itu salah.



Lainlah kalau wanita itu yang berminat dengan Mikhail. Sikap Mikhail yang tidak berterima kasih serta berlagak dan sombong membuat Ariana tidak berminat untuk berkawan walaupun dia tahu mereka sebangsa.


so, mesti you guy teringin nak tengok an??law ase nak tengok korang leh download drama ni kat sini


~SELAMAT MENONTON~

✿ Awak Budak Baik Kalau Awak LIKE Entry ini. TQ ✿

0 ♥ CUBIT PIPI TAA ♥:

Post a Comment

copyright@ All Right Reserved by TAHIRAH GHAZALI